Μετρητής επισκεψιμότητας


Τρίτη 2 Μαρτίου 2010

Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΩΡΙΛΑ

Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΩΡΙΛΑ
ω λα ρία ωλαρά
Ελλάς Ελλήνων Βαρηκόων



Είμαι άλαλος και έξαλλος. Έχω βγει απ’ τα κουρέλια μου.
Με κλέψαν χοντρά με τις μίζες.
Μου κλέψαν τα αποθεματικά των ταμείων και τα «έχασαν» στο χρηματιστήριο.
Αφήνουν τις off-shore να φυγαδεύουν λεφτά στο εξωτερικό και δεν τις φορολογούν.
Διορίζουν όλους τους δικούς τους που τους πληρώνω εγώ…
Και μετά έρχονται σε μένα και μου ζητούν να θυσιαστώ …
σαν την Ιφιγένεια εν Αυλίδι
Είναι αγένεια εν Ελλάδι
Είναι αποστολή στον Άδη
Να μη φύγουνε τα πλοία
δε μας χρειάζεται η Τροία
Στείλτε τους την εφορία
Δε θα κάνω τη θυσία

Εσείς άλλα ακούσατε; Είναι γιατί είστε λαός αθώων βαρηκόων και σαν ειδικός Ωριλά που είμαι θα σας πω γιατί γίνατε βαρήκοοι:
1. Μας βροντάνε κατάμουτρα τις πόρτες με το ένα χέρι διάφοροι πονηροί που με το άλλο χέρι μας τα παίρνουν χοντρά (διεθνείς τράπεζες, οργανισμοί, κράτη κτλ).
2. Βαράνε απανωτά κανόνια οι φτωχοί μικρομεσαίοι.
3. Φωνάζει δυνατά ο κλέφτης για να φύγει ο νοικοκύρης.

Κι εσείς πτωχοί κωφάλαλοι νομίσατε ότι ακούσατε «Το μαχαίρι θα φτάσει στο κόκαλο;» Όχι βέβαια! « Το χαμπέρι θα φτάσει στον κόπανο» είπανε κι εννοούνε εμάς που κάτι καταλάβαμε επί τέλους.
Ακούσατε «η αλήθεια θα λάμψει;» Ας γελάσω ιατρικά. Χρατς χρουτς, χρατς. «Η βαλίτσα θ’ αλλάξει» είπαν κι εννοούσαν τα λαδώματα που παίρναν τα καμάρια μας σε βαλίτσα.
Τι είπανε λέει; «Θα φτάσουμε όσο ψηλά κι αν χρειαστεί;» Πλάκα με κάνεις! «Θ’ αρπάξουμε όσα ψιλά κι αν χρειαστεί» είπαν.
Όσο για το «Όλα στο Φως»… τζίφος. «Φόλα στο Φως» έλεγε ο ένας και «Σ’όλα κουφός» γέλαγε ο άλλος κι εννοούσε εσένα.
Τώρα είναι που σας κούφαναν εντελώς!

Ο Ωτορινολαρυγγολόγος σας
Δρ. Καραγκιόζης Καραγκιοζόπουλος



ΥΓ. Το γνωστό «ε, ρε γλέντια» δεν χωράει πουθενά σήμερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου